Odporúčame

Nasadenie BOARDOV
v centre mesta na komunikáciu vizuálom, podporenú rozdávaním letákov od zaškolených promotérov schopných verbálne komunikovať posolstvo kampane.

BIKE media
na cyklo-trasách napr. na bratislavskej hrádzi = ideálna komunikácia so zameraním na aktívnych ľudí.

SMART media
môže osloviť chodcov a vodičov v centrách veľkých miest, ale rovnako aj v menších obciach pri realizovaní lokálnej kampane.

Kombináciou našich médií Vám umožníme osloviť špecifickú cieľovú skupinu s výrazne efektívnym využitím Vašich zdrojov.
Originálna podpora promo roadshows
Júl, august 2009
Leto je už tradične časom rôznych netradičných „putovných“ promo aktivít – takzvaných roadshows. Toto leto pri nich našli uplatnenie aj médiá z portfólia Ambient Media Group.
 

Leto je asi najobľúbenejšie ročné obdobie. Teplé a slnečné dni odrádzajú ľudí od vysedávania pred telkou a všetko podstatné sa odohráva vonku – v uliciach miest, baroch, parkoch, športoviskách či kúpaliskách – prosto tam, kde to žije. 

Tomu sa prispôsobujú aj marketingové aktivity zadávateľov a viac priestoru dostávajú podlinkové aktivity – rôzne putovné aktivity, roadshows. Ich spoločným menovateľom je snaha zabaviť čo najviac ľudí pripraveným originálnym programom a podporiť tak imidž a pozitívne vnímanie značky v spoločnosti. Bez ohľadu na kvalitu eventu však jeho úspech v značnej miere priamoúmerne závisí od počtu zúčasnených ľudí. A my sme hrdí na to, že toto leto to boli naše médiá, ktoré pomohli efektívne upriamiť pozornosť verejnosti na podujatia našich klientov Nestlé a Pivovary Topvar.     

Počas 4 týždňov zavítali moving boardy do 13 slovenských miest aby upozornili a pozývali rodiny s deťmi na 4 známe slovenské zámky a kaštiele v blízkosti ich domova, na ktorých sa konal Orion čarovný víkend. Počas jedného dňa v každom meste zasiahli čo sa dalo - centrá miest, detské ihriská a miestne kúpaliská. Rozprávkovo ladený „chodiaci plagát“ spoľahlivo zaujal práve deti, ktoré naň následne upozornili svojich rodičov. Ďalej už bolo na promotéroch, aby rodinu oslovili a oboznámili s atrakciami, ktoré budú počas víkendu pripravené aj pre nich. Ako memento dostali  leták s potrebnými informáciami, ktorý im nedovolil zabudnúť, aby si na najbližší víkend nič neplánovali, lebo o program sa im rozprávkovo postaral Orion.

Naše reklamné bicykle zas vyrazili do ulíc v službách Veľkopopovického Kozla. V týždennom predstihu mali za úlohu informovať najmä dospelú časť obyvateľstva piatich slovenských miest, že sa ich námestie vďaka Pivnému veľkofestu premení na „českou vesnici“. Aj Vďaka kompletnému olepu sa stali nepriehľadnuteľné. Aj keď veľa ľudí očakávalo, že za reklamným panelom je skrytý súdok s vychladeným pivom, naši promotéri ich len upozorňovali, že na orosenú odmenu si musia ešte týždeň počkať. Jedným dychom však dodali, že ich čaká zaujímavá súťaž o pivnú párty a možnosť dosýta sa najesť a napiť za 10 nazbieraných vrchnákov z piva Kozel. Podmienka jednoduchá, odmena lákavá. Niet divu, že ohlasy z prvých veľkofestov sú viac než priaznivé. Podľa očitých svedkov stoly praskali vo švíkoch. Potešenie je aj na našej strane.

Mimochodom, fotky zo všetkých našich nových letných kampaní nájdete v našich foto referenciách. Check’m out! ;-)

 

© Obrázok, s.r.o. - reklamná agentúra
Čeština (Česká republika)Slovenčina (Slovenská republika)